Idazkaritza
Departamentu honen ardura da administrazio-egintzaren fede eta berme juridikoa ematea; horrekin batera, izapide edo tramiteak herritarrei erraztea eta horiei buruzko informazioa ematea.
-
Biztanleen Udal Errolda eta estatistika eramatea.
-
Udal eskumeneko ziurtagiriak, Udalean dagoen dokumentazio orokorrari buruzkoak barne.
-
Ezkontza zibilak.
-
Udal organoei buruzko fede publikoa, honako hauei dagokienez: Udalbatzaren osoko bilkurak, gobernu batzarrak eta udal enpresa publikoen bilerak eta egintzak.
-
Lege-aholkularitza ematea Udalbatzari, batzordeei, Gobernu Batzarrari, alkateari, zinegotziei eta Udalaren menpe dagoen enpresa publikoari.
-
Organo hauen aktak prestatzea: Udalbatzaren osoko bilkuretakoak eta gobernu batzarretakoak .
-
Hautesle-errolda eta hauteskundeak.
-
Administrazio-informazio orokorra
-
Dokumentuen erregistroak
-
Errolda ziurtagiriak
-
Herritarrarekiko arreta (aurrez aurre, telefonoz, e-mail bidez...)
-
Postaren kudeaketa
-
Agirien konpultsak
-
Jakinarazpenak
-
Tramiteak orokorrean
-
Langileen Erregistroa mantentzea eta eguneratzea.
-
Urteko lan-eskaintza publikoa kudeatzea.
-
Langileak hautatzeko eta kontratatzeko prozesuak egitea.
-
Lanpostuen eta langileen zerrendak mantentzea eta eguneratzea.
-
Ordainsariei buruzko gaiak bideratzea eta konpontzea.
-
Baimen- eta lizentzia-eskaerak kudeatzea.
-
Administrazio-egoeren aldaketa eskaerak bideratzea.
-
Lanpostuen balorazioa egitea.
-
Lanera ez etortzeak/absentismoa kontrolatzea eta horren inguruko kontrol medikoa kudeatzea.
-
Udal erakundeei aholkuak ematea, langileriaren eta antolaketaren alorrean.
Arduradun politikoa:
Kepa Zubiarrain Erauskin, Alkatea
Teknikaria:
Idoia Garmendia Calleja, Idazkaria
Administraria:
Marisa Fresneda Garcia
Ordutegia:
08:00 etatik - 15:00 etara (astelehenetik ostiralera)
Kontaktuak
Telefonoa:943088080
Idoia udala@lazkao.eus
Marisa idazkaritza@lazkao.eus