- Antton Telleriaren bakarrizketa, Lazkao Txiki Gogoan kultura-ekitaldia eta ‘Por todo lo alto’ eta ‘Diplodocus’ filmen emanaldiak nabarmentzen dira aste honetako programazioan.
Aste honetan Lazkaon, kultura-agendak aukera zabala eskaintzen du; bakarrizketak, musika eta dantza emanaldiak, eta zinema saioak, denentzako egokiak.
Apirilaren 4an, ostirala, Antton Telleriaren "Ni, ni, ni" bakarrizketa izango da Areria Aretoan, 19:00etan. Bere estilo bereizgarria eta gizarteari buruzko ikuspegi zorrotzarekin, Telleriak barre eta hausnarketaz betetako saioa agintzen du.
Apirilaren 6an, igandea, 12:30ean ospatuko da Lazkao Txiki Gogoan Lazkao Txiki Zelaian, Lazkao Txikiri omenaldia egingo zaion ekitaldia, musika, hitza eta dantzaren bitartez. Bertan bertsolariek, Lazkao Txiki Musika Eskolak, Oin Arin dantza taldeak eta Bakuntza musika taldeak parte hartuko dute, tokiko kulturaren adierazpen bizia eskainiz. Izen-emanda duten pertsonek Bertso Bazkaria-rekin jarraituko dute, Ane Labaka eta Nerea Elustondoren parte-hartzearekin.
Zinema arloan ere, Lazkaok eskaintza nabarmena izango du. Areria Aretoan ‘Por todo lo alto’ film ospetsua eskainiko da, Donostiako Zinemaldian Publikoaren Saria jaso zuena. Emanaldiak honako hauek izango dira: apirilaren 5ean, larunbata, 19:30ean eta 22:00etan; apirilaren 6an, igandea, 19:30ean; eta apirilaren 7an, astelehena, 19:30ean, ikuslearen egunarekin bat etorriz. Horrez gain, ‘Diplodocus’ haurrentzako filma ikusteko aukera egongo da apirilaren 5ean eta 6an, 17:00etan.
Ordutegi eta sarrerei buruzko informazio gehiago nahi dutenek Lazkaoko Udalaren webgunea (www.lazkao.eus) kontsultatu dezakete edo zuzenean Areria Aretoara jo daiteke.