Kontzeptua eta prozedura
Kontsumitzaileen Informaziorako Eskualde Bulegoak arreta zuzena eta dohaina es­kein­tzen du eta bere helburu nagusia, lazkaotarrak, kontsumo arloari dagokionez, di­tuz­ten es­ku­bi­de eta betebeharren berri eman eta eguneroko bizimoduan erabiltzen la­gun­tzea.

ZERTARAKO BALIO DU

Hiritarrek, ondasunak erostean eta zerbitzuak erabiltzean, kontsumitzaile eta erabil­tzai­­le gisa dituzten eskubideak nola babestu behar dituzten azaltzeko.

Kontsumitzaile eta erabiltzaileen kexak eta erreklamazioak jaso eta dagozkien entita­te eta erakundeetara bideratzeko.

KIUBek EZ DITU HONAKO HAUEK ONARTZEN

· Profesionalek edo enpresariek eginiko erreklamazioak ez dagoelako azken kon­tsu­­mitzailerik
· Partikularren artean sortutako arazoak (etxebizitzaren salerosketa, kotxearen sa­lerosketa ...)
· Auzokideen arteko arazoak (Jabetza Horizontala).Era horretako kontuetan BIZI­LA­GUN erakundera jo daiteke
· Hiri alokairuei loturiko kontuak, salbuespen batekin, kontratazioa Agentzi ba­te­­kin egin denean.
· Administrazio Publikoaren aurkako erreklamazioak. Kontu horietarako dagoki­on Administrazioko zerbitzu publikora jo beharko da.

ARRETA ORDUTEGIA: Ostegunetan 10:00etatik 14:00etara

LOTURA INTERESGARRIA: www.kontsumobide.net

Pertsona: Beatriz Iñurritegi
Telefonoa: 943 08 80 80
Faxa: 943 08 51 94
E-maila: Helbide elektroniko hau spam roboten kontra babestuta dago. JavaScript aktibatuta eduki behar duzu hau ikusteko.